Kontakt
Nasi specjaliści chętnie doradzą w sprawie Twojego nowego projektu
Podaj nam kilka podstawowych informacji, a odezwiemy się żeby przedyskutować jak możemy pomóc w stworzeniu Twojej maszyny.
Kompaktowa ładowarka elektryczna jest dobrym przykładem naszych starań, aby skuteczne zintegrować inteligentny system sterowania z hydraulicznym układem roboczym i bezemisyjnym napędem elektrycznym. Główną zaletą maszyny są jej niewielkie wymiary połączone z wysoką wydajnością i bezpiecznym użytkowaniem przez zdalne sterowanie i ciągły wgląd w stan maszyny dzięki zintegrowanym rozwiązaniom telemetrycznym.
We współpracy z liderem rynku mini ładowarek mieliśmy okazję brać udział w tworzeniu maszyny unikalnej, w pełni elektrycznej. Zaczynając od szkiców koncepcyjnych aż po skuteczne wprowadzenie na rynek.
Napęd jazdy i hydrauliczny układ roboczy są napędzane przez zestaw trzech elektrycznych silników z magnesami trwałymi. Dodatkową korzyścią zastosowania systemu elektrycznego jest cicha praca wsparta poprzez użycie cichych pomp zębatych z serii Turolla Shark. Układem roboczym steruje niezawodny rozdzielacz proporcjonalny PVG 16.
Zaprojektowaliśmy również dla tej ładowarki kompletny system sterowania oparty na sprawdzonych rozwiązaniach PLUS+1. Poprzez magistralę CAN system komunikuje się z przekształtnikami , odbiornikiem zdalnego sterowania i układem telemetrii.
Dzięki możliwości zdalnej kontroli całej maszyny zdalnie, przy użyciu konsoli Danfoss IK2, ładowarka gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa dla użytkownika. Bezbłędne operowanie jest wsparte zintegrowanymi rozwiązaniom telemetrycznym umożliwiającymi użytkownikowi i wsparciu technicznemu ciągłe monitorowanie kluczowych danych i sprawności maszyny.
W tym projekcie wspieraliśmy naszego Klienta w wyborze i dostawie napędu elektrycznego do ciągnika. Rozwiązanie, które zaproponowaliśmy składa się z oprogramowania integrującego przekształtniki zasilające silniki za pomocą stworzonych przez nas w tym celu algorytmów sterowania.
Elektryczny ciągnik z maksymalnym uciągiem 3 ton został zaprojektowany do komfortowego i efektywnego transportu zbiorów w szklarniach przemysłowych. Kontoler jazdy oraz silnik elektryczny są kontrolowane przez operatora przy użyciu wielofunkcyjnej kierownicy oraz małego wyświetlacza obrazującego wszystkie niezbędne parametry pracy..
Wykonaliśmy kompletny projekt prototypu całkowicie elektrycznej ładowarki łyżkowej z przeznaczeniem do testów i demonstracji technologii . Maszyna jest bazowana na seryjnie produkowanej ładowarce czeskiego producenta lecz została znacznie zmodyfikowana przez nasz zespół inżynierów.
Ładowarka jest pierwszą w swojej kategorii maszyną wyposażoną w elektryczny układ jazdy napędzany przez cztery silniki z magnesami trwałymi zabudowane w kołach. Piąty silnik w połączeniu z pompą hydrauliczna S45 używany jest do zasilania układu roboczego Zastosowanie modułowych baterii Li-pol pozwala klientom wybrać ich optymalną dla potrzeb pojemność.
Pojazd jest wyposażony w złożony system elektryczny zawierający technologię steer-by-wire i oprogramowanie stworzone przy zastosowaniu platformy Danfoss PLUS+1.
Dzięki swojej cichej pracy i braku silnika spalinowego ładowarka jest w stanie pracować w strefach niskich emisji i w wydłużonym czasie pracy. Szeroki wybór dodatków jest dostępny, z przeznaczeniem do zastosowań specjalnych.
Współprojektowanie układu napędowego pierwszej w pełni elektrycznej ładowarki o sterowaniu burtowym, integracja funkcji HMI (joysticki, zdalne sterowanie radiowe) oraz zdalny monitoring z wykorzystaniem telemetrii; projekt układu hydraulicznego.
Dzięki dostarczeniu silnika elektrycznego oraz modyfikowanemu przez nas sterownika silnika pomogliśmy zbudować elektryczny pit-bike stworzony głównie w celach treningowych. Dzięki temu, że silnik i bateria umieszczone są w dolnej części ramy, motocykl ma dodatkowo doskonałe wyważenie i własności jezdne.
System jazdy złożony jest z dużej mocy silnika z magnesami trwałymi oraz sterownika , dostosowanego przez naszych inżynierów oprogramowania do specyficznych wymagań tej aplikacji . Maksymalna moc i moment silnika mogą być zmieniane, w zależności od indywidualnych preferencji i poziomu umiejętności szkolonego motocyklisty.
Elektryczny pit-bike został zaprojektowany głównie z myślą o stosowaniu treningowym na torach zlokalizowanych w budynkach i jest używany głównie do doskonalenia zarówno podstawowych i zaawansowanych technik jazdy..
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem producentów i użytkowników na maszyny zasilane elektrycznie zostaliśmy poproszeni przez naszego partnera, o wsparcie w elektryfikacji rębaka przeznaczonego do pracy zarówno w ogrodzie jak i w lesie.
W przypadku leśnego rębaka naszym zadaniem było zaprojektowanie i dostarczenie elektrycznego systemu jazdy, a konkretnie elektrycznego silnika i sterownika. Dla mniejszego, ogrodowego, zaprojektowaliśmy również system kontroli automatycznie regulujący wydajność maszyny.
Rębak jest w stanie automatycznie regulować prędkość silnika w zależności od obecnego zapotrzebowania na moc. Jeśli system oceni, że obecna moc nie jest wystarczająca dla ilości dostarczanego materiału, automatycznie zwiększa prędkość, a jeśli uzna, że nie otrzyma materiału przez jakiś czas, automatycznie przechodzi w stan spoczynku. Inteligentny system kontroli pozwala uzyskać większą wydajność i przedłuża czas pracy baterii.
Nasi specjaliści chętnie doradzą w sprawie Twojego nowego projektu
Podaj nam kilka podstawowych informacji, a odezwiemy się żeby przedyskutować jak możemy pomóc w stworzeniu Twojej maszyny.